Temperature ultra-bassa cumincianu à cambià l'alimentazione

In l'usu di ogni ghjornu, per via di l'ambiente cumplessu di l'applicazione è di i danni à i cumpunenti, ùn pò esse micca uscita dopu chì l'alimentazione di l'alimentazione di a temperatura ultra-bassa di partenza hè attivata, chì farà chì u circuitu sussegwente incapace di travaglià normalmente.Allora, chì sò i ragiuni cumuni per a temperatura ultra-bassa cumincianu à cambià l'alimentazione?

1. Attaccu di fulmini, surge o spike di tensione in input

Verificate se u fusibile, u ponte di u rettificatore, a resistenza di plug-in è l'altri dispositi à a parte frontale di l'ingressu di u produttu sò danati, è analizà a forma d'onda di l'onda radio per un test differenziale.Hè cunsigliatu à aduprà in un ambiente chì risponde à e cundizioni EMS in u manuale tecnicu.S'ellu ci vole à esse usatu in un ambiente peghju, u filtru EMC è u dispusitivu antisurge deve esse aghjuntu à a parte frontale di u pruduttu.

2. A tensione di input supera a specificazione di u pruduttu di l'alimentazione

Verificate se u fusible, a resistenza di plug-in, u grande condensatore è altri dispositi à a fine di l'ingressu di u pruduttu sò in boni cundizioni, è pruvate a forma d'onda di tensione d'ingressu per ghjudicà.Hè ricumandemu per aghjustà a tensione d'ingressu, utilizate una fonte d'energia cù una tensione adattata cum'è l'input, o rimpiazzà cù una fonte di putenza d'ingressu più alta.

3. Materie straniere, cum'è gocce d'acqua o slag di stagno, aderiscenu à u pruduttu, risultatu in short circuit internu.

Verificate se l'umidità ambientale hè in u intervallu specificatu.Siconda, disassemble u pruduttu è verificate s'ellu ci sò sundries nantu à a superficia di u patch è se a superficia di u fondu hè pulita.Hè ricumandemu per assicurà chì l'ambiente di prova (usu) hè pulitu, a temperatura è l'umidità sò in u intervallu di specificazione, è u pruduttu hè rivestitu cù trè pittura di prova quandu hè necessariu.

4. A linea di input di l'alimentazione di l'interruttore di startup di temperatura ultra-bassa hè disconnected o u portu di a linea di cunnessione hè in un poviru cuntattu.

Risoluzione di prublemi: verificate se a tensione di input hè normale da u terminal di input à u fondu di u pruduttu.Hè ricumandemu di rimpiazzà a linea di cunnessione intacta, è u snap di u portu di a linea di cunnessione deve esse chjapputu per evità un poviru cuntattu.

Quandu tuttu hè prontu è ufficialmente iniziatu, ùn si trova nisuna pruduzzione o singhiozzi è salti.Pò esse causatu da interferenze ambientali esterne o danni à i cumpunenti esterni, cum'è una carica eccessiva di output o un cortu circuitu / carica capacitiva chì supera u valore di specificazione, risultante in una sovracorrente istantanea durante l'avvio.
À questu puntu, ricumandemu chì u cliente cambia u modu di guida di a carica back-end è ùn utilizate micca l'accionamentu direttu di u pruduttu di alimentazione.

1


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022