Principali applicazioni di l'adattatore di putenza

L'adattatore di alimentazione hè un dispositivu di cunversione di alimentazione per i picculi apparecchi elettronichi portatili è apparecchi elettronici.Sicondu u tipu di output, pò esse divisu in tipu di output AC è tipu di output DC;secondu u modu di cunnessione, pò esse divisu in adattatore di putenza murale è adattatore di putenza desktop.Sò usati principalmente in i seguenti prudutti:

1. Apparecchi di casa

In a nostra vita di ogni ghjornu, umidificatori d'aria, trucioli elettrici, diffusori di aromi, coperte elettriche, trapunte riscaldanti elettriche, vestiti elettrici, strumenti per manicure, pistole fascia, massaggiatori, purificatori facciali ultrasonici, generatori di ioni negativi d'aria è altri piccoli apparecchi domestici.

2. Prudutti digitale

Prudutti digitali cum'è proiettori, videocamere, stampanti, computer notebook, equipaghji di rete, tablette, fotocamere digitali, tablette, set-top box digitali d'alta definizione, ricevitori satellitari, etc.

3. I prudutti d'illuminazione

Lampade da tavola, strisce LED, luci al neon, proiettori, luci di proiezione, pannelli piatti che emettono luce, luci variabili, schermi di visualizzazione, proiettori, barre luminose, luci di lettura, luci di microscopio e altri prodotti di illuminazione.

4. Prodotti di cumunicazione in rete

Tipi di rete o di cumunicazione cum'è telefoni cellulari, telefoni cellulari, switch, routers, ADSL, walkie-talkie, pager, fax, set-top box, switch, etc.

5. I prudutti audiovisivi

Prudutti elettronichi audiovisivi cum'è televisori, monitori, parlanti, videoregistratori, camere, audio, dizionari elettronici, macchine per l'apprendimentu, cornici elettroniche, cornici digitale è DVD portatili.

6. Prodotti di sicurità

Fotocamere intelligenti, CCTV, serrature di impronte digitali, serrature elettroniche, camere di sorveglianza, cuntrollu d'accessu, rilevatori infrarossi, rilevatori di fumu, rilevatori di gas, GPS di vittura, orologi intelligenti per i zitelli, sistemi di ricunniscenza facciale, serrature di sicurezza intelligenti, intercom è altri sistemi di sicurezza.

7. I prudutti medichi

I prudutti elettronichi medichi cum'è l'equipaggiu terapeuticu multifunzionale, l'equipaggiu terapeuticu laser, l'equipamentu per a migliione di a visione, l'equipaggiu per a migliurà di u sonnu, etc.

L'adattatore di alimentazione hè ancu largamente utilizatu in arnesi portatili, sistemi di microprocessore, cuntrollu di l'automatizazione industriale, equipaghji militari, equipaghji di ricerca scientifica è altri campi, cù una prospettiva larga.U putere Huyssen vi furnisce una varietà di adattatori di energia per risponde à e vostre diverse esigenze di energia.

novu 2 (2)


Tempu di Postu: Mar-09-2021