Fornitura d'energia programabile à alta tensione

Huyssen power hè un fornitore glubale di alimentazione DC programmabile in alta tensione.Avemu una seria di alimentazione programmabile DC chì sò particularmente adattati in applicazioni DC continui precise è precise induve una tensione è corrente di output stabile è cuntrullata bè sò essenziali.Queste forniture sò cumplettamente programabili da 0.1% à 100% di tensione nominale / currente, cù alta precisione è prestazioni di ripple / regulazione strette.
I nostri alimentatori DC sò una larga gamma di alimentatori di commutazione programmabili cù prestazioni di laboratori precise.Forniscenu a flessibilità è u cuntrollu richiesti di l'applicazioni di Test & Measurement, ATE è Laboratoriu d'oghje.
U pannellu frontale cuntrullatu digitale hè faciule d'utilizà è furnisce paràmetri manuali precisi di l'output di l'alimentazione.Una interfaccia seriale digitale RS232/485 integrata hè contenuta in u pacchettu standard, risparmiendu spaziu è permettendu paràmetri remoti versatili è cumunicazioni cù ogni alimentazione.
A nostra alimentazione programmable hà una larga gamma d'applicazioni, cum'è u sistema di invechjamentu di relè, sistema di prova di u mutore, test d'invecchiamento di condensatore, sistema di prova di lampa LED, sistema geotermicu, aerospaziale, strumenti sperimentali, energia nova, etc.
Avemu lanciatu un fornimentu d'energia cuntrullatu da u prugramma cù una tensione di output alta.A tensione di output hè sin'à 20kV, è u rendiment di putenza hè satisfacente.
Semu sempre cuncependu più forniture di energia di diverse specificazioni.Sè avete bisognu di persunalizà diverse fonti di energia, per piacè cuntattateci!
50


Tempu di Postu: Settembre-10-2021