L'approvvigionamentu di energia di almacenamiento di energia hè in crescita rapida

L'alimentazione d'energia portatile di almacenamento d'energia, chjamata "fornimentu di energia esterna", hè adattatu per viaghji all'apertu, sollievu di disastru d'emergenza, salvata medica, operazione esterna è altri scenarii.Parechji Cinesi chì sò familiarizati cù u tesoru rechargeable u consideranu un "grande tesoru rechargeable outdoor".

L'annu passatu, a vendita glubale di almacenamentu d'energia portatile hà culpitu un novu altu, ghjunghjendu à 11,13 miliardi di yuan.Attualmente, 90% di a capacità di sta categuria hè furnita da imprese chinesi.L'Associazione predice chì u mercatu globale di sta categuria aumenterà ancu à 88,23 miliardi di yuan in 2026.

Allora furnisce un inseme di dati comparativi.E statistiche di GGII mostranu chì u trasportu tutale di l'almacenamiento di l'energia di a batteria di litio in Cina in 2021 serà 37GWh, di quale l'almacenamiento d'energia portatile conta solu 3% è l'almacenamiento d'energia domestica conta per u 15%, chì significa chì u valore di output di l'almacenamiento d'energia domestica l'ultimu. annu era almenu 50 miliardi di yuan.

Sicondu un capu d'affari di e-commerce d'oltremare ben cunnisciutu, hè stimatu chì da u 2027, u mercatu globale di almacenamentu di energia RV ghjunghjerà à 45 miliardi di yuan è u almacenamentu di energia domestica supererà i 100 miliardi di yuan, chì hè un mercatu assai promettente.

Durante u 2018-2021, a vendita di u putere di almacenamentu di energia portatile nantu à a piattaforma Amazon hà saltatu da 68600 unità à 1026300 unità, un aumentu di quasi 14 volte in quattru anni.Trà elli, a crescita in 2020 hè stata a più evidenti, cù a mità di e prime 20 marche chì entranu in u mercatu in questu mumentu.

Daretu à u rapidu sviluppu di l'industria di l'almacenamiento d'energia di u cunsumadore, hè inseparabile da u sustegnu di a tecnulugia è a dumanda.U putere di almacenamentu di l'energia pruduciutu da Huyssen Power hà un bonu momentu di crescita questu annu, è furnisce ancu un fornimentu per alcune cumpagnie di e-commerce.Semu impegnati à sviluppà più suminatori di energia di almacenamiento d'energia chì sò adattati per l'utilizatori.Avemu da travaglià cun voi per sviluppà stu largu mercatu.

wps_doc_0


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022