Alimentazione DC magnetron sputtering

U nostru Huyssenalimentazione elettrica di sputteringadotta a tecnulugia avanzata di modulazione di larghezza di impulsi PWM, usa IGBT o MOSFET impurtati cum'è dispositivi di commutazione di putenza, è hà e caratteristiche di piccula dimensione, pesu ligeru, funzione cumpleta, prestazione stabile è affidabile, è un prucessu di produzzione strettu è perfettu.

A nostra serie dialimentazione elettricaI prudutti adoptanu un sistema di cuntrollu DSP avanzatu, chì guarantisci cumplettamente a ripetibilità di u prucessu di rivestimentu, è hà e funzioni di suppressione di scaricamentu d'arcu è resistenza à u cortu circuitu di u target, è hà una capacità eccellente di adattazione di carichi, chì ùn solu assicura a stabilità di a superficia di destinazione. prucessu di pulizia, ma ancu migliurà a velocità di pulizia di a superficia di destinazione;I paràmetri principali ponu esse aghjustati continuamente in una larga gamma;Mantenimentu convenientu è alta affidabilità;L'interfaccia PLC è l'interfaccia RS485 amplianu e funzioni per facilità u cuntrollu automaticu.

E caratteristiche principali sò i seguenti:

1. Aduttà u modu attuale avanzatacambiendu l'alimentazionetecnulugia per riduce l'elementi di almacenamentu di energia di output.À u listessu tempu, migliurà a velocità di suppressione di scintilla è riavvia, è hà vantaghji più evidenti in u revestimentu di destinazione d'aluminiu.

2. Modu custanti currenti / custanti putenza hè disponibile.In cunfrontu cù u modu tradiziunale di corrente constante, u modu di putenza constante, pò assicurà a ripetibilità di u prucessu di rivestimentu.

3. Hà caratteristiche di caduta ripida di tensione ideale, è ponu identificà automaticamente l'ignizione falsa, risponde cumplettamente à a continuità di u prucessu di sputtering magnetron.

4. Bonu cathode sputtering, sputtering affidabile di diversi miri di metalli o non-metalli.

5. Control manuale / cuntrollu interfaccia analogicu pò esse sceltu, è interfaccia di cumunicazione RS485 pò esse sceltu.

6. UAlimentazione DC magnetron sputteringhè apposta persunalizatu per l'equipaggiu di vacuum sperimentale, chì hè in relazione à l'equipaggiu di produzzione, riducerà u voluminu di energia è u costu per i clienti.

7. Micro second arc extinguishing pò eliminà cumplitamenti u fenomenu di i prudutti difettu causatu da ignition.

Sè vo circate di l'alimentazione di sputtering, per piacè sentite liberu di cuntattateci, per WhatsApp o Email.

manghjatu


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022