Cume selezziunà a pruvista di energia di almacenamento di energia

L'alimentazione di l'energia di almacenamentu di l'energia esterna hè diventata sempre più un pruduttu necessariu quandu andemu in campeghju all'apertu, trasmissioni in diretta in diretta, picnic, ecc. Cun ella, ùn avemu micca bisognu di preoccupassi di u cunsumu di energia quandu simu fora!Ma, in a situazione attuale di qualità irregolare di i prudutti elettronichi, cumu sceglie un suministru di energia di almacenamento di energia esterna cù assicurazione di qualità è prezzu relativamente bonu?

Utilizà a sicurità

Avemu da capisce prima l'aspettu è u materiale di una fonte d'energia di almacenamentu di energia esterna, l'applicazione di a cellula, è quale protokolli di sicurità sustene, etc.

A nostra cunchiglia di culore di l'alimentu di l'energia di almacenamento d'energia adopta un materiale ignifugo di PC, chì hè resistente à l'alta temperatura è pò evità efficacemente a fuga elettrica è a scossa elettrica;In quantu à u core elettricu, u core elettricu certificatu di l'automobile hè aduttatu, è u core elettricu d'alta capacità hè più sicuru è più durable!

Applica ancu u novu disignu di porta di sicurezza standard naziunale.Tutte e nostre interfacce anu parechje funzioni di prutezzione di sicurezza, vale à dì, anti-overcurrent, anti-overvoltage, anti-overload, anti short circuit, overcharge, overscharge and over temperature protection.

Supportu funziunale

Avemu una lampa di illuminazione preset.Stu disignu pò esse appiicatu à l'illuminazione d'emergenza.Appughjà longu u buttone d'illuminazione, hà da passà ancu à u modu di lampada di signale di salvezza d'emergenza SOS, chì significa chì ancu s'ellu scontru periculu quandu viaghjate fora, pudemu aduprà per dumandà aiutu!

I nostri interfacce includenu socket poroso, interfaccia di tipu C, interfaccia USB-A di carica rapida, interfaccia USB-A ordinaria, interfaccia di carica di input DC, etc.Inoltre, u pannellu di l'interfaccia hè ancu equipatu cù display LCD, interruttore di alimentazione, interruttore di corrente AC, interruttore di illuminazione, ecc.

In l'applicazione pratica, a capacità di a batteria 148100mah hè abbastanza per noi per carricà l'equipaggiu cunvinziunali cum'è UAV, telefuninu è notebook!In quantu à u sustegnu di u putere di i prudutti, depende di i vostri bisogni di usu.Avemu 300W, 500W, 700W, 1000W, 1500W, 2000W è 3000W per sceglie.

In più di utilizà l'energia di rete cunvinziunali per carricà, pudemu ancu sceglie a carica di pannelli solari è a carica di vittura, chì hè portable è veloce.

Sè interessatu, per piacè cuntattateci!

sfsed


Tempu di post: 26-novembre-2021